SAGiE

Alla inlägg den 26 november 2018

Av Saga - 26 november 2018 20:30

I lördags åkte jag till Stockholm för att se Deadlocked State igen efter över ett och ett halvt år sedan sist.
Vi hade jättekul innan när vi träffade alla igen, satt och pratade, kramades massor, spelade fotbollsspel med Liam som skulle vinna hela tiden och bara hade det hur kul som helst!
Det var jättebra förband och Deadlocked state var helt fantastiska.
Dem har utvecklats så otroligt mycket och jag är så stolt över dem! <3

Detta året har varit väldigt jobbigt för mig, jag har mått jättedåligt och största delen av tiden har jag antingen mått skit eller inte kunnat känna något alls.
Så jag kände att jag verkligen behövde detta nu och det är det som har fått mig att orka fortsätta fram till nu.
Jag älskar de här personerna så otroligt mycket.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket dem betyder för mig och dem är verkligen bland de finaste, snällaste och mest omtänksamma personerna jag träffat i hela mitt liv.
Så tack älskade ni för gårdagen och för att ni gjorde det till en av de bästa dagarna i mitt liv!
Jag hoppas vi snart ses igen <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards