SAGiE

Alla inlägg den 11 september 2018

Av Saga - 11 september 2018 14:36

Helluuh, i förrgår var jag och Medina på dollarstore och spenderade pengar på saker vi egentligen inte behövde :?)
Nej men vi hade jättekul där när vi kollade runt på alla saker, pratade om vad man kunde göra med allt och köpte lite saker vaaar!
Skulle jag vara rik så skulle jag köpa så mycket skit där som jag verkligen inte behöver egentligen, det är likadant på flying tiger :?)
Men det är kul ändå cx

Idag har jag bara en lektion men den är jättelång och seg, så jag vill mest åka hem så fort som möjligt cx
Nej men jag blir så trött när man måste sitta helt still vid en dator i flera timmar cx
Så det ska bli skönt när lektionen är slut sen!
Imorgon ska jag dock upp tidigt då jag börjar 08:10, vilket är min enda tidiga dag men har en lektion och sen är det typ 3 timmar till nästa vilket är jättesegt...
Aja, det finns folk som har det värre!
Jag har annars väldigt ett väldigt bra schema för mig!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards