SAGiE

Alla inlägg den 9 september 2018

Av Saga - 9 september 2018 22:36

Helluuh, igår var det Kalmarsund Pride och det var superkul!
Jag träffade några av mina vänner, vi gick runt, dansade, sjöng, skrattade och bara njöt av allt!
Älskar Pride! Alla är så fina och det är så bra stämning!
Dessutom är det otroligt viktigt i nuläget!

Jag skulle försöka filma så mycket som möjligt men glömde kameran så har bara videos från mobilen men är tveksam på om det räcker för en hel video :?)
Men jag ska redigera ihop det jag har och hoppas på att det kanske kan bli en liiiten video iallafall!

Idag var ju valet och jag röstade igår.
Så mamma och ja sitter och tittar på hur det går och jag är nervös...
Det kändes skönt igår på Pride när man kunde tänka bort från allt hat och all skit under paraden och det men ja, det är som sagt nervöst nu...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards