SAGiE

Alla inlägg den 28 augusti 2018

Av Saga - 28 augusti 2018 21:53

Helluuh, igår kunde jag inte riktigt sova och jag låg där och försökte sova med jättemycket ångest fram till typ 06:00 när jag äntligen somnade.
Det slutade med att jag var hemma från skolan då jag mådde väldigt dåligt.
Jag började må dåligt redan i skolan igår på lektionen men försökte hålla det för mig själv men det blev bara värre.

Men senare under dagen idag så blev det bättre och jag gick till netto och handlade!
Det var nära på att jag spenderade jättemycket pengar för det fanns massor med enhörningar och fina saker cx
Men jag köpte en ny kalender eftersom jag behövde det, ett tvåpack med anteckningsblock och typ proteinbars till skolan och mat cx
Jag lär nog köpa lite där innan det försvinner, för det var en del för mig cx
Dessutom behöver jag ett nytt iPhoneskal då jag inte har ett som är till för min mobil.
Använder det från min gamla eftersom det är samma storlek men kameran sitter ju längre ner på min nuvarande mobil.
Såg iallafall något som skulle funka cx

Ska försöka sova nu iallafall och hoppas på att det går bättre inatt cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards