SAGiE

Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Saga - 26 augusti 2018 13:54

Helluuh, skolan har börjat, jag har varit konstant trött och träffat mina vänner.
Det har ju knappt börjat än så därför har det känts ganska okej nu första veckan och jag hoppas att det fortsätter så!

Jag har varit ensam hemma under helgen då mamma har varit iväg så jag har fått lite ensamtid vilket har varit skönt.
Men idag åker jag till mormor då mina bröder kommer hit idag.
Innan det ska jag iallafall träffa Jannika! Vi träffades i skolan för några dagar sedan för första gången på ett tag och bestämde att vi skulle ses idag och spela Pokémon go cx
Jag har saknat henne jättemycket och vi träffas nästan aldrig längre.
Men vi ska iallafall snart ses och sen ska jag på bio ikväll med farmor, Pim och Sofia!
Vi ska se Mamma Mia 2 och jag har ju redan sett sen, men jag ville jättegärna se den igen eftersom jag verkligen tyckte om den.
Dessutom såg jag den första filmen med farmor på bio när den släpptes och det ska bli jättemysigt igen då jag inte varit på bio med farmor på länge, vilket jag ofta var när jag var mindre.
Aja, det ska bli jättekul!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards