SAGiE

Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Saga - 9 augusti 2018 18:29

Helluuh, idag tänkte jag börja redigera min video från Närcon, förhoppningvis blir den helt okej cx
Första dagen filmade jag ingenting men kanske har lite material i min mobil, kan inte säga något säkert dock cx
Tror inte jag har något från sista dagen heller, min kamera var död och jag var bara helt slut!
Men det finns massor med videos från bollhavet, lite karaoke och några kramar cx

Jag är iallafall hos pappa just nu!
Tänkte vara här i några dagar och det är skönt att vara här eftersom jag inte varit här så mycket på ett tag!
Narnia har som vanligt rymt en gång hittills, men vi försöker se till så hon inte lyckas igen.
Alliz ligger och sover bredvid mig och är jättemysig och pappa och jag har startat varsin fläkt som går på vatten eller något så vi har det svalt!
Jag funderar på att börja läsa en bok jag köpte för några veckor sedan när jag gick vilse och av misstag hittade en bokaffär jag inte kände till sedan innan xD
Hade glömt den förrförra gången jag var här så därför har jag inte kunnat läsa den innan, men jag tänkte passa på medan pappa spelar eller något!
Sedan tänkte vi kolla på skräckfilm och äta popcorn senare ikväll!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards