SAGiE

Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Saga - 8 augusti 2018 23:14

Helluuh under hela förra veckan var Medina här då hon fick närmre till sitt sommarjobb och vi fick chansen att testa att bo tillsammans.
Det var jättekul att ha henne här även om vi egentligen inte hade så mycket tid att umgås eftersom hon jobbade, steg upp tidigt och gick och lade sig tidigt.
Men det var kul och det funkade bra!

Sedan i förrgår så kom Alicia hit i några timmar!
Vi träffas så sällan och hon är nästan alltid hos sin pojkvän så därför är det svårt att hitta tillfällen vi kan ses!
Dessutom ska hon flytta till honom i oktober när hon fyller 18 och då lär vi ses ännu mer sällan.
Men jag hoppas ändå att vi kan träffas oftare!
Vi var iallafall ute och tog några bilder, vilket vi nästan alltid gör när vi ses cx
Men det var kuuul!

Imorgon ska jag till pappa och lär vara där i några dagar, jag träffar inte honom så ofta eftersom jag mest är hos mamma men det blir skönt att åka dit!
Blir lätt stressad av mina bröder här!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards