SAGiE

Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av Saga - 7 augusti 2018 20:56

Helluuh, har haft så mycket att göra sista tiden och därför har jag inte varit så aktiv.
Jag var iallafall på närcon förrförra veckan och tänkte göra ett litet inlägg om det!
Har inte orken till att göra ett speciellt långt inlägg men iallafaaaall!

Tyvärr tog jag inte så mycket bilder men här är det jag hittar!
Konventet var jättekul, men alldeles för varmt så jag var ganska så död efteråt cx
Jag var väldigt förvirrad och mådde dåligt några gånger av värmen och att det var så mycket folk, fick även några panikångestattacker MEN jag överlevde cx
Träffade underbara människor, sjöng karaoke, köpte saker, var väldigt mycket i bollhavet och var uppe mer än jag borde varit cx
Jag fick kanske max 6 timmars sömn sammanlagt under de 5 dagarna då jag mest var uppe för att verkligen ta bara på tiden!

Saknar iallafall konventet och alla där <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards