SAGiE

Alla inlägg den 28 maj 2018

Av Saga - 28 maj 2018 22:54

Helluuh, i lördags så var det vårkonsert med Kulturskolan och jag skulle spela "Zoetrope" (från amnesia) eftersom det gick lite sådär på julkonserten, MEN denna gången gick det värre och jag glömde bort typ hela första versen och blev väldigt förvirrad.
Men jag överlevde!
Sen så fick jag även ett stipendie vilket jag blev väldigt stolt över!
Sen följde Medina och David med hem en stund innan deras buss gick, och så fort dem hade åkt så somnade jag och den sov jag typ resten av dagen, för att sedan sova jättemycket nästa dag och fortfarande vara helt slut idag.
Sen så mår jag väldigt dåligt psykiskt också just idag men... jag lever iallafall?

Imorgon ska jag storstäda och jag fick typ plötsligt motivation till att göra saker som jag inte kan göra just nu ;-;
Men vissa saker kanske går om jag får det städat sååå cx
Aja, Anticimex kommer hit på onsdag för silverfiskarna och jag hoppas det kommer hjälpa nu för jag får panik av alla silverfiskarna som är överallt ;-;

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards