SAGiE

Alla inlägg den 21 maj 2018

Av Saga - 21 maj 2018 22:53

Helluuh, jag är hemma, trött men glad.
Jag lyckades samla ihop en hel del energi i Malmö och jag behövde verkligen komma bort lite och vara där med Pim och Sofia!
Förhoppningvis håller energin i ett tag, och hjälper mig nu!
Tror det var vad som krävdes för att jag skulle få motivationen till att orka kämpa själv att må bättre i kombination med medicinen.
För jag börjar känna en liten förbättring efter en månad där jag mått skit.

Helgen i Malmö var underbar!
Jag hade det jättebra och det var så kul att träffa Pim och Sofia igen!
Jag spenderade även en hel del pengar och är väldigt nöjd med alla köp även om vissa inte hann tänkas igenom då jag var stressad cx

Mina piercingar känns ömma idag och det är lite svårt att äta, men jag älskar dem!
Tatuering gör inte längre ont när jag smörjer in den och den känns knappt längre!
Har precis gjort rent allt och är redo att sova!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards