SAGiE

Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Saga - 20 maj 2018 18:55

Helluuh, idag så piercade jag mig äntligen och jag är såååå nöjd!
Tyckte att känslan kunde jämföras med blodprov, fast inte så jag blev yr, illamående eller svimfärdig!
Jag var inte helt beredd när hon stack igenom nålen, men jag kände att det nog var bäst så, och sen så lade hon ut bilder på deras Snapchat!
Men jag älskar resultatet, jag tycker det blev såååå gulligt och jag älskar dem!
Det känns fortfarande lite såklart, så det är en aning varmt och jag är inte van vid att dem är där, att le känns lite skumt nu i början men inte så det blir ett problem!
Så nu ska jag bara beställa nya stavar till när jag ska ta ut läkningsstavarna, jag fick rabatt på mitt köp där så det får jag fixa!
Men är som sagt supernöjd och är så glad att jag har mina piercingar nu efter alla dessa års väntan \^-^/

Nu är jag iallafall på tåget hem från Malmö och jag har haft en helt underbar helg så det känns tråkigt att åka hem igen ;-;
Men är så glad att jag fick åka dit igen och träffa Pim och Sofia!
Har saknat dem <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards