SAGiE

Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Saga - 8 maj 2018 22:10

Helluuh, imorgon tänker jag tvinga mig själv till skolan och kämpa mig igenom dagen och efteråt ska jag förmodligen möta upp Medina och träffa henne en stund!
Sen i helgen så kommer hon, Ebba, David, Tilda och Alex och det ska bli kul att träffa alla igeeen \^-^/

Vi är ju lediga torsdag-fredag så jag har bara en dag nu som jag måste gå i skolan vilket är skönt, sen får jag kämpa nästa vecka innan jag åker till Malmö!

Imorgon ska jag försöka baka lite om jag har tid, är sugen på att göra något men har inte hittat tiden till det när jag haft orken!
Tycker det är kul att baka, och det brukar bli väldigt gott även om det inte brukar se så gott ut för jag misslyckas alltid med utseendet på allt jag bakar :')
Men det ska jag iallafall försöka göra ^^

Mössa: H&M
Peruk: eBay
T-shirtklänning: H&M
Knästrumpor: Gekås Ullared

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards