SAGiE

Alla inlägg den 7 maj 2018

Av Saga - 7 maj 2018 21:18

Helluuh, jag har fortfarande inte klarat att gå till skolan för jag har mått så dåligt, men nu är det ju bara imorgon och onsdag så jag ska göra mitt bästa för att orka gå.
Värmen har ju inte direkt gjort så jag mått bättre då jag är jättekänslig för solen och värmen.
Men förhoppningvis blir det snart bättre.
Och nästa vecka åker jag till Malmö!

Tiden för tatuering är bokad och jag har sett till så att piercingarna också blir av!
Men jag är nervös inför båda, även om jag ser fram emot det!
Ska de om Pim och Sofia kanske kan filma det! Funderade på att göra en hel vlogg men är osäker, men vill iallafall ha videos från det och sen typ prata om det när jag kommer hem!
Sen så är jag ju väldigt nervös inför tåget igen...
Att åka tåg är verkligen en av de värsta saker jag vet och jag mår jättedåligt av det, dessutom var det jättefullt på tåget sist jag åkte och jag misstänker att det lär vara likadant igen ;-;
Jag hoppas iallafall det är lugnt och att det bara är några få personer i vagnen jag sätter mig i, att jag inte behöver flytta på mig, att jag kan sitta själv och bara försöka vara lugn och kanske sova (för jag brukar sova under tågresor så jag inte känner lika mycket ångest)
Men jag försöker iallafall planera så mycket jag kan nu innan!
Sen får jag se någon film, kanske läsa något och lyssna på musik när det väl är dags.
Aja, jag ser iallafall fram emot helgen Malmö med Pim och Sofia!
Saknar dem!

Om jag orkar ska jag försöka filma en video imorgon även om jag inte har något stativ med mig, vi får se om det blir av!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards