SAGiE

Alla inlägg den 26 mars 2018

Av Saga - 26 mars 2018 22:43

Helluuh, det känns som att allt har varit kaos sedan sist jag skrev....
Jag har mått jättedåligt, typ allt har gått fel, det är massor med kaos runtomkring mig och jag har inte haft någon ork alls.
Men jag har ändå lyckats gå i skolan en hel del trots hur jag mått, men jag har varit helt slut efteråt och knappt fått något gjort när jag varit där.

Idag skulle jag spela in en låt till musikproduktionen, jag hade äntligen spelat in det som behövdes just nu och kände att det var skönt att ha lite mindre på den uppgiften nu, men sen råkade jag klicka på "spara inte" knappen när jag klickade ner det så allt är borta och jag måste därför göra om allt ;-;
Så det känns ju väldigt kul.....
Nej men hela denna dagen har varit kaos och jag hoppas det inte påverkat mitt mående för mycket så jag inte klarar av att gå till skolan!
Sen fyller jag ju 18 på onsdag, så jag hoppas jag mår bra då!
Jag ska ha ensembleprov så jag förlorar min sovmorgon (och ledighet för det är aktivitetsdag) för att åka till skolan T_T
Sen blir det stressigt inför fairycon nästa vecka eftersom jag fortfarande knappt planerat.
Vi får se hur det går!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards