SAGiE

Alla inlägg den 22 februari 2018

Av Saga - 22 februari 2018 23:13

Helluuh, igår var Medina här över dagen och eftersom vi träffades för första gången på typ en månad så hade båda mycket att säga (mest hon för det har hänt mer i hennes liv än i mitt cx)
Men vi pratade, lyssnade på ABBA och massor med nostalgiska låtar, hoppade runt, dansade och headbangade till typ allt och grannarna tyckte säkert vi var dumma i huvudet om dem såg oss :')
Vi ska försöka hitta mitt gamla Singstar ABBA, och vårt gamla Playstation så ska vi sjunga massor med Abba-låtar nästa gång hon sover över här \^-^/
ABBA var typ mitt liv när jag var liten och Mamma Mia var min favoritfilm :')
Så jag och Medina ska se Mamma Mia 2 på bio när den kommer ut (förhoppningvis på premiären) och vi är jättetaggade \^-^/

Något tråkigare som har hänt är att det har hänt något med Alliz öga.
Vi trodde först det var ögoninflammation men efter att ha försökt behandla det så har inget hjälpt, så idag åkte vi till veterinären och trycket i ögat var alldeles för högt och hon kommer förmodligen att bli blind på det ögat.
Hon fick stanna där över natten så jag hoppas hon kommer må bättre när hon kommer hem <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards