SAGiE

Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Saga - 21 februari 2018 10:02

Helluuh, igår var jag på dollarstore och kollade runt lite efter saker jag behövde, jag hittade inte riktigt vad jag letade efter men köpte typ 2-3 saker och fick inspiration och började planera lite inför nästa gång jag är där.

Jag hittade några saker som jag kanske ska köpa inför cosplays jag ska göra i framtiden, ni lär dock inte kunna lista ut vad och jag tänker inte nämna vad som har med det att göra av sakerna på bilderna!
Men om det blir av så ska det bli sååå kul!

Idag kommer dessutom Medina hit över dagen och det ska bli kuuuul! ^^
Vi lär ha en hel del att prata om och jag ser iallafall fram emot att träffa henne igen!

Jag måste börja planera inför fairycon! I vanliga fall har jag planerat det mesta ett helt år innan men nu har jag inte ens börjat och det är typ 1,5 månad kvar?
Eftersom jag inte vet hur jag ska se ut eller vad jag ska göra eller någonting så börjar jag bli lite stressad heh....
Meeeen det blir nog bra! (Hoppas jag...)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards