SAGiE

Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Saga - 18 februari 2018 22:08

Helluuh, det var ett tag sedan sist....
Mitt mående har bara rasat så jag har inte orkat blogga eller någonting.
Dessutom var jag sjuk i ungefär en vecka som påverkat min ork lite....
Men just nu känns typ allt värdelöst....
Jag känner mig nästan aldrig glad längre, ibland korta stunder men det är allt.
Sen jag kan inte fokusera så jag får typ inget skolarbete gjort....

Jag ska börja kolla efter ett jobb, det är ett av mina mål för detta året att få ett jobb så jag kan börja tjäna pengar så jag kan försörja mig mig.
Sen med tanke på hur dåligt jag mår just nu av skolan så kanske jag måste hoppa av....
Men isåfall vill jag ha ett jobb redan då som inte är så stressigt.
Men först ska jag kämpa och försöka klara det!

I onsdags var det alla hjärtans dag, så jag fick gelehjärtan av mamma och köpte någon form av choklad till mina föräldrar, mina bröder och mormor!
Samtidigt som jag och Medina skrivit om hur ensamma vi är :')
Det gick över till att jag spelade mystic messenger och försökte vara glad trots att jag hade feber och inte riktigt mådde så bra psykiskt heller egentligen.

Sen igår var det ju Melodifestivalen, jag tycker bara det är värdelöst i år men jag kollar ändå cx
Jag kollar tillsammans med mamma och Sophie (min moster) och det var ändå kul igår, sen körde jag både till Sophie och hem trots att jag var väldigt trött.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards