SAGiE

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Saga - 8 februari 2018 22:41

Helluuh, idag var jag hemma då jag mådde jättedåligt och eftersom jag spenderat halva natten gråtandes för jag hade så mycket ångest.
Jag har knappt fått något gjort mer än liiite skolarbete...
Imorse spelade jag lite gitarr, skrev på en låt, såg typ 2 avsnitt av någon anime och... det var typ det?

Men sen nu på kvällen hade Endigo lagt upp en ny video där han reagerade på fanvideos, så jag satt och kollade och helt plötsligt kom jag upp där med min sminkvideo som var inspirerad av honom!
Det var verkligen inget jag förväntade mig så blev jätteförvånad och hoppade typ till lite xD
Men jättekul att han reagerade på min video! ^^

Imorgon ska jag till doktorn och kolla min astma för första gången på några år, sen måste jag hämta ut min astmamedicin för jag har inte haft någon på jättelänge och jag har fått en del problem med andningen.
Jag fick ta lite blodprover sist jag var där och till min förvåning såg allt annat bra ut? Trodde jag hade brist på precis allt...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards