SAGiE

Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Saga - 30 januari 2018 23:25

Helluuuh, jag har ju inte uppdaterat här på typ en vecka, men under den tiden har jag:

1. Sett klart alla 70 avsnitt av de 3 första säsongerna av Cardcaptor Sakura + sett de 3 filmerna + de 4 första avsnitten av den 4:e säsongen som går just nu

2. Sovit bra för första gången på flera år?

3. Lyssnat massor på kerberas nya singel circus (ni borde också lyssna på den cx)

4. Lyckats sparka i och skada alla mina tår så dem blivit helt blodiga och fått massor med sår
5. Varit irriterad på alldeles för mycket

6. Planerat att skriva inlägg och filma videos men glömmer plötsligt bort det för orken försvunnit från ingenstans

Och lite sånt...
Jag försöker iallafall att må lite bättre, även om jag inte är så bra på det....

Just nu vill jag bara ha lov, för att kunna fokusera på att må bra och faktiskt göra saker!
Jag har ju blivit så inspirerad av massor och velat göra massor med saker men har inte kunnat göra dem....
Förhoppningvis kan jag ta tag i det!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards