SAGiE

Alla inlägg den 11 januari 2018

Av Saga - 11 januari 2018 23:29

Helluuh, jag vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera nu men jag har inte mått så bra.

Jag skaaa försöka göra mitt bästa nu, imorgon tänkte jag filma en video om jag kommer på någon att filma, förbereda några inlägg

och försöka ta tag i mitt liv.

Lite grann iallafall cx


Jag har nästan bara lyssnat på musik, spelat gitarr och sjungit nu de senaste dagarna, så jag har 

inte riktigt fått jättemycket gjort.

Idag har jag gått med hundarna och spelat gitarr och det… är typ allt?

Har försökt hitta saker som ska motivera mig men vet inte ens…

Får verkligen försöka ta tag i allt imorgon…

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva just nu, så förstår knappt varför jag skriver alls…


Har lyssnat massor på Anna Tsuchiya (som varit Nana Osakis sångröst i nana) då jag hittade henne på spotify nyligen!

Massor av hennes musik har ju inte jag kunnat höra för att den har varit blockerad i Sverige på youtube.

Meeeen jag älskar hennes röst cx


Jag ska bara ge upp om att skriva nu för är bara trött…

Så godnatt cx

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards