SAGiE

Alla inlägg den 7 januari 2018

Av Saga - 7 januari 2018 23:43

Helluuh, i fredags sov jag, Ebba, David och Tilda över och kollade på film!
Jag hade varit seg hela morgonen och sen var vi förvirrade när vi skulle hitta men vi kom fram tillslut cx

När vi möttes handlade vi maten (tacos cx) och typ läsk, chips ostbågar osv.
Vi hade lite svårt att komma överens om hur mycket vi skulle köpa för David var envis med att vi skulle ha mer av allt men det löste sig tillslut!
Så sen gick vi hem till Ebba och jag fick träffa hennes katt brunsås <3
(tyvärr heter den inte brunsås, den heter salsa men en gång när jag försökte komma ihåg vad den hette så tänkte jag så mycket så jag faktiskt fick för mig att den hette brunsås...)
Men när vi lämnat våra saker började vi laga maten och jag fick steka köttfärsen även om dem vet hur lätt jag tänder eld på saker xD
Men sen tog Ebba över tillslut och sen fixade vi så att vi kunde äta.
Jag lyckades spilla hallonsoda alldeles för många gånger för jag var tydligen extra klumpig just då...

Meeen sen åt vi vår tacos och kollade på bee movie cx
Efter det kollade vi på Howl's moving castle och sedan en till Studio Ghibli film men minns inte vilken xD
Den sista slutade typ vid 4 på morgonen så direkt efter det somnade jag som var helt slut.

Jag sov till typ 12 sen och Ebba och David vaknade runt 2-3 tiden.
Tilda var redan uppe när jag vaknade!
Jag kände mig så seg och trött efter att ha försökt hålla mig vaken för att se klart filmen så jag minns knappt något mer än att jag kände mig stressad innan vi skulle hem xD
Men jag hade väldigt kul iallafall! ^^

Imorgon börjar skolan igen och det känns sådär, hade behövt ett längre lov då detta mest kändes kort och stressigt, man fick inte slappna av tillräckligt mycket.
Får försöka orka med det iallafall!
Åker tillbaka till mamma på tisdag då jag egentligen ska vara där denna veckan men sover hos mormor tills tisdag då vi glömt boka färdtjänsten.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards