SAGiE

Direktlänk till inlägg 14 december 2017

Sömnlös natt...

Av Saga - 14 december 2017 23:35

Helluuh, jag fick en sömnlös natt igår för att min huvudvärk var värre än vanligt och därför kunde jag inte riktigt sova.
Så jag var uppe typ hela natten och grät istället ;-;
Huvudvärken blev aningen bättre men inte
riktigt bra så fick vara hemma idag också för jag skulle inte klarat av skolan ändå.
Men jag hade mitt möte, vilket jag inte minns någonting från men jag tror det gick bra?
Förhoppningvis gjorde det det iallafall cx

Men vi åkte till rusta efteråt, jag hittade ingenting så vi åkte till Ica och köpte saker till att bakaaaaa ^^
Jag åkte då med mamma hem till henne för att sova här då jag inte lär orka skolan imorgon med tanke på hur jag mått nu...
Bättre att försöka lugna mig här istället!

Jag skulle ju på lolita meet up på lördag men jag har inte med någon lolitaklänning eller någonting hit och jag vet inte ens om jag kommer må bättre tills dess så det blir inget för mig ;-;
Hann inte riktigt packa med någon klänning då jag var väldigt stressad så det är jättesynd ;-;
Får gå någon annan gång istället!
Jasmine skulle varit med om hon hade haft pengar till det men nu kan ju ingen av oss, men nästa gång kanske det går? Får hoppas det iallafaaaall!

Jag får ta och leta reda på en huvudvärkstablett nu för det känns som mitt huvud ska sprängas T_T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards