SAGiE

Direktlänk till inlägg 22 november 2017

Dagens 3 konserter

Av Saga - 22 november 2017 23:13

Helluuh, idag hade vi konserter på 3 ställen. 2 på skolor och en kvällskonsert på unik.
Jag är verkligen helt slut efter det för vi får ju inte direkt några längre pauser och jag är fortfarande yr.
Men iallafall!

Första konserten var på min gamla skola, låg och mellanstadieeleverna verkade iallafall uppskatta oss (på spelningen igår verkade ingen bry sig) och högstadieeleverna var inte så farliga.
Men det gick helt okej iallafall!
Jag träffade även några av mina gamla lärare (även min gamla engelskalärare som jag inte träffat sedan jag var typ 11?)
Men det var kul!

Andra konserten var på en folkhögskola och scenen var väldigt liten så vi fick knappt plats xD
Dessutom hittade inte jag capot när jag skulle ha det.
MEN DET VAR ENDA GÅNGEN HITTILS (tror jag) SOM JAG LYCKATS TA SISTA TONEN I THE SWITCHBLADE SONG!
Jag är lite smått sjuk och har jätteont i halsen så det är ju lite jobbigt ;-;
Men det gick ändå helt okej där med! Men runt den tiden var jag jättejätteyr.

Tredje konserten var på unik och där kunde jag knappt stå upp längre för jag var yr och jättetrött.
Men jag klarade det och det mesta gick rätt så bra ändå, men som vanligt misslyckades jag med sista tonen i the switchblade song, rösten bara sprack meeen för övrigt så var det helt okej?
Jag hörde knappt mig själv så därför var det lite osäkert och inte helt rätt men det kunde ha varit värre!
Det var kul iallafall!

Imorgon ska vi mötas vid 07:40 så jag ska upp jättetidigt... så godnatt varelser!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards