SAGiE

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2017

Gymnasiemässan, socker och Stockholm!

Av Saga - 16 oktober 2017 20:20

 Helluuh, under helgen så skulle jag ju filmat en video men det blev inte av!

Kan inte börja fixa mitt rum nu ändå för det kanske ska byggas ut en meter och dessutom har mamma fyllt det med annat!
Men jag har haft annat för mig så det är okej!

I lördags var det ju gymnasiemässa! Jag håller på att bli sjuk så min röst var lite skakig och inte helt som den ska.
Men det gick helt okej ändå!
Fick en liten voicecrack i slutet sista gången men det var inte såå farligt ändå och jag var liite mindre stel bortsett från när jag inte skulle sjunga (tror jag)
Ska hålla på och öva på scenteknik osv på mina sånglektioner (alltså ska jag det imorgon) så förhoppningvis blir det bättre!
Mitt gitarrspelande gick helt okej bortsett från att sista gången råkade jag fortsätta spela när låten var slut för jag glömde bort var vi var i låten cx

Medina var även hos mig hela helgen!
Vi köpte maaaassor med sötsaker (donats, chips, pepparkakor, andra kakor, geisha, skumtomtar, julmust, dr pepper och ännu mer!
Såklart åt vi inte så jättemycket av det men det var kul ändå cx
Jag vet inte riktigt vad som hände, vi fick sockerkickar och började som vanligt skratta åt allt, och sen blev allt bara konstigare och konstigare xD
Men vi hade kul!

Jag sov ju hos mamma för första gången också och tycker om hennes hus jättemycket!
Är glad att hon hittade ett där hon verkligen trivs!
Ser fram emot att se hur det blir när det är klart!

Sen så har jag fått tillåtelse till att få åka till Stockholm den 28 oktober för konserten jag ville gå på och är sååå taggad!
Får träffa vänner jag nästan aldrig träffar annars och se 2 utav mina favoritband + 3 till (har hört en låt av det ena och dem är jättebra ochär såå taggad på att höra dem andra eftersom det ena inte har några släppta låtar)
Saknar Stockholm så mycket också, så det ska bli sååå kul! <3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards