SAGiE

Alla inlägg den 5 september 2017

Av Saga - 5 september 2017 21:31

Helluuh, det är fortfarande inte bättre med mig och mina hjärtklappningar så imorgon ska jag kolla upp det (skulle gjort idag men lyckades inte boka tid)
Var tvungen att stanna hemma idag av den anledningen men förhoppningvis kan jag ta mig till skolan imorgon!
Vi har tydligen "klassens dag" eller något på torsdag och jag vet verkligen ingenting sår helt förvirrad nu...
Egentligen förvirrar allt mig och dessutom mår jag väldigt dåligt igen...
Blir så lätt irriterad för tillfället vilket jag verkligen inte vill för vill inte ta ut allt över andra men blir lätt så. ;-;

Aja, kollade på idol idag trots att jag inte riktigt är något fan av tävlingen men tycker det är intressant att se vilka som är med och då upptäckte jag Liam Gaines och hans hår var så fluffigt och fint så jag blev glad xD
Inte som om det var något viktigt att få det sagt men jag gillar fint hår, låt mig prata om det xD

Saknar Deadlocked ;-;
Snodde denna bilden som Corro lade upp då jag upptäckte att den var från Kalmar och att jag är med cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards