SAGiE

Alla inlägg den 4 september 2017

T_T

Av Saga - 4 september 2017 22:53

Helluuh, det blev ännu värre med mina hjärtklappningar och imorgon ska jag boka tid för att kolla upp det.
Jag har svårt att andas, det känns som hjärtat kommer sprängas och jag blir svimmfärdig.
Fick gå hem från skolan för det idag och om det inte blir bättre till imorgon lär jag inte kunna ta mig dit då heller...
Hatar verkligen det här, känns typ konstant som att jag kommer dö...

Har försökt skriva vidare på några låtar idag iallafall och det har gått helt okej ändå...
Men har svårt att sjunga för tillfället då jag tappar andan och får ont i hjärtat....

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards