SAGiE

Alla inlägg den 2 september 2017

Av Saga - 2 september 2017 21:22

Helluuh, jag har kollat på massor med youtubevideos typ hela dagen och har påmints om hur mycket jag vill börja sy så jag bland annat kan göra egna cosplays!
Meeen jag kan verkligen inte sy och dessutom så börjar min symaskin brinna varje gång jag startar den xD
Men ska kolla efter typ gamla trasiga lakan och sånt som jag kan testa att sy i först och sen börja köpa tyger osv.
Har en lååååång lista på karaktärer jag vill cosplaya och om jag lär mig sy så känns det ju roligare än att fortsätta köpa.

Har även kollat på massor med "doll repaint" videos och blir sugen på att testa det jag med, och att styla om dockor helt till typ animekaraktärer cx
Nej men ska kolla efter mina gamla dockor och se om jag kanske kan försöka det cx

Såå har fått en del motivation till saker idag, försökte skriva på en låt också men gav upp ganska snabbt xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards