SAGiE

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Saga - 22 augusti 2017 21:36

Helluuh, idag började ju skolan och det gick väll bra, det var ju första dagen och ingen riktig skoldag så vi gick mest igenom saker, visade ettorna runt och fikade.
Sååå ja, imorgon börjar ju allt på riktigt, fick för mig att jag skulle ha sovmorgon men hade tagit fel på dagarna och måste stiga upp vid 05:30 imorgon...

Hade jättemycket ångest när jag kom hem och det är typ senaste timmen det varit lite bättre.
Har haft jättesvårt att äta också men lyckades få i mig mat tillslut...

Fick inte tillfälle att lägga upp min NärConvideo idag heller så får passa på imorgon  efter skolan.
Kanske orkar filma något imorgon också eftersom jag slutar tidigt!
Men det lär inte hända för det är mig vi pratar om och jag är seg, mår dåligt och skulle vilja sova en vecka...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards