SAGiE

Alla inlägg den 24 juli 2017

Av Saga - 24 juli 2017 23:07

Helluuh, idag skulle jag packa och fixa det sista inför NärCon, meeeen jag gick till husvagnen och glömde bort det så ska städa och packa (och förbereda) halva natten nu :))
Har ingen sovmorgon imorgon för ska hämta David vid 13:00 så han får stå ut med att jag gör det sista då cx

Idag har jag iallafall förberett genom att köpa saker för resan!
Köpte 2 Festis, 1 Loka eller något (minns inte vad jag tog) och en energidryck. Köpte även med choklad och tuggummi för choklad är bäst och tuggummi hjälper lite när jag får panik vilket jag lär få på tåget.
Har iallafall mina ångestdämpande tabletter med mig för annars skulle jag aldrig klara resan.
David lär försöka fly för jag kommer vara så jobbig xD

Har planerat att jag ska träffa några där och ska bli såå kul!
Både folk jag träffat förut och saknar och folk jag aldrig har träffat!
Men det ska bli kul \^-^/

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards