SAGiE

Alla inlägg den 15 juli 2017

Av Saga - 15 juli 2017 13:20

Helluuh, igår bakade jag "bruna bröd" och jag lyckades utan att tända eld på dem, och tro det eller ej, men dem blev faktiskt goda xD
Sååå jag är lite stolt för en gång skull xD

Melvin och jag har börjat komma bättre överens igen, vi gick med hundarna igår och hade jättekul!
Känns bra att jag börjar komma överens med mina bröder, för jag orkar inte med allt bråk längre!

Ska snart åka till Kalmar, måste bara packa lite! Är jättetrött för mamma väckte mig vid 4 på morgonen för hon ville ha min plats jag sov på i soffan för hon inte orkade lyssna på pappas snarkande.
Och igår väckte hon mig typ samma tid för att jag hade sömnat konstigt och höll på att trilla ner på golvet cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards