SAGiE

Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Saga - 9 juli 2017 22:47

Helluuh, jag har känt mig svimfärdig typ hela dagen för det varit så varmt och jag har inte riktigt druckit tillräckligt mycket vatten...
Har håller mig i soffan och kollat på anime, film och youtubevideos.
Har även planerat lite idag (men inte så mycket som jag egentligen behöver heh....
Får se om det går bättre med det imorgon, får iallafall hoppas!

Jag hoppas mina peruker kommer denna veckan!
Speciellt min Ukyoperuk eftersom jag behöver den på NärCon och den säkert måste stylas lite!
Är ju inte säker på hur jag ska se ut de andra dagarna sååå jag hoppas de andra perukerna kommer och jag kanske får lite idéer?
Behöver beställa linser egentligen men måste spara pengar så blir kanske ingen Nana cosplay...
Behöver egentligen gröna linser för Ukyo (vill inte gå utan linser heller) men lär ha blå linser till honom istället.
Aja, vi får se hur det blir!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards