SAGiE

Alla inlägg den 5 juli 2017

Av Saga - 5 juli 2017 21:10

Helluuh, denna dagen har typ bara varit kaos. Jag har blivit arg på typ allt och alla (förmodligen pga. min medicin) och jag känner knappt igen mig själv.
Först mot kvällen blev jag på lite bättre humör, och nu sitter jag och ska kolla efter någon anime eller skräckfilm.
Annars fortsätter jag läsa min bok då jag inte ens haft orken till det idag.
Det lär sluta med att jag läser i vilket fall som helst heh cx

Kom på att jag måste beställa nya linser inom en vecka då jag behöver det till min Nana cosplay (bestämde mig för att cosplaya henne på NärCon tillslut)
Tänkte egentligen varit ute och fotat och testat lite mer på hennes sminkning men vill ha rätt linser annars blir det inte bra :c
Sååå det blir inte riktigt av...
Ska iallafall försöka att kanske vlogga eller något imorgon, mest för att bli bättre på det då jag är värdelös på det just nu.
Mina videos överhuvudtaget suger egentligen, men jag vill förbättras och det finns ändå folk som gillar det jag gör, vilket ger mig lite motivation.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards