SAGiE

Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Saga - 4 juli 2017 13:20

Helluuh, har inte orkat uppdatera på ett tag, var verkligen jättesjuk först och sen har jag mest varit trött.

Men i lördags åkte jag till Kalmar med farmor och mormor och shoppade!
Vi började med att fika och jag åt lite för mycket, sedan gick vi runt lite på kvasten, en bokhandel och Åhléns!
Fick med mig ett läppstift (som kan vara det bästa jag testat) en vit eyeliner, en bok och en choker!

Sen kom Medina och följde med mig hem!
Vi såg lite skräckfilm, kollade på Death note, irriterade mina bröder och som vanligt somnade vi till creepypodden.
Vi kollade även på "misheard anime lyrics" videos i flera timmar och bara hade jättekul!

När jag kom hem till Öland så var jag helt slut. Så har mest kollat youtubevideos och börjat läsa min nya bok.
Men tycker det är mystigt här, satt i förtältet på campingen och drack te här och det är så mysig stämning här!
Dessutom har jag nära till min stuga och mormor!

Jag ska försöka hitta lite nya böcker för har inte riktigt haft något mer än manga att läsa sista tiden, och den har dessutom varit genom en app!
Ska köpa manga i bokform istället, har knappt några atm!
Får gå runt i lite bokaffärer och kolla runt cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards