SAGiE

Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Saga - 12 juni 2017 22:55

Helluuh, min mobil slutade fungera i torsdags och har haft mycket att göra efter men nu kan jag skriva här igen!
Jag var ju på Sweden rock med Medina i lördags (eller ja utanför men ändå cx)
Vi gick runt på marknaden, åt glass och sockervadd och kollade lite på band på avstånd!
Det var jättemysigt att vara där och när vi skulle äta satte vi oss och spelade kort så jag kunde använda min black butler kortlek höhö cx

Mitt enda köp för i år blev ett 8-pack med posters från Orange som är en av mina favoritanimes!
Blev så glad när såg den för har inte lyckats hitta orangeposters innan!
Kostade 120 kr så tyckte det var ett bra pris då jag brukar köpa 3 för typ 75 i vanliga fall.

Imorgon ska jag till stan efter skolan och kanske köpa något att ha på skolavslutningen, bryr mig inte jättemycket eftersom jag bara slutar 1:an men ska se om jag hittar något.
Ska även in still stan på torsdag innan jag ska träffa Medina och fortsätta leta om jag inte hittar något imorgon.
Då blir det i andra affärer och jag får lite fler affärer att gå in i.
Måste ändå till H&M och köpa en ny ögonbrynspenna och ett läppstift.
Sen på fredag är det skolavslutning, sen har jag bara sommarskola att tänka på innan jag har lov att kan vila ut riktigt!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards