SAGiE

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Saga - 6 juni 2017 21:16

Helluuh, har lyckats ta tag i att filma en video idag, så ska redigera imorgon och hoppas på att den inte blev jättedålig så jag bara ger upp.
Men förhoppningvis blir det bra!
Pappa åkte till Sweden rock idag och har tydligen träffat Vicc och umgåtts lite med honom, så misstänker att jag också kommer träffa på honom på lördag när jag är där eftersom vi bor så nära varandra cx
Ska iallafall dit med Medina och det ska bli jättekul även om vi endast kommer vara utanför festivalen. Kanske kolla vilka som spelar på de stora scenerna som man kan se utanför, och gå på marknaden!

Imorgon ska jag iallafall försöka att orka med så mycket som möjligt, även om jag har brist på energi.
Vill inte ha för mycket att göra på sommarskolan eller att ta igen i framtiden!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards