SAGiE

Alla inlägg den 5 juni 2017

Av Saga - 5 juni 2017 21:14

Helluuh, för tillfället är mitt liv mest stressigt och kaos så därför är jag så dålig på att uppdatera, blir förhoppningvis

snart bättre!

Har ju varit ledig idag och är det även imorgon så min plan är att filma en video imorgon som jag planerat några månader men inte orkat ta tag i.

Orkar jag (Är ju inte ens säker på att jag orkar filma en video) så ska jag försöka filma mer för att sedan kunna redigera och ha något att göra när jag är uttråkad.


Skulle bara vilja sprida musikvideon till min favoritlåt också cx
Final Call av Deadlocked!

Älskar låten, musikvideon och såklart bandet. Vill verkligen att deras musik fortsätter sprida då jag

verkligen älskar den.


Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards