SAGiE

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Saga - 4 juni 2017 23:41

Helluuh, har tänkt på fler och fler karaktärer jag vill cosplaya, och vill åtminstone cosplaya 2 stycken nya i år.
Satte ihop ett litet collage med 6 karaktärer jag vill cosplaya som jag inte har minne av att jag lagt upp här förut!

1. Miwako: Hon är så gullig och jag älskar henne! Hon är en utav mina favoritkaraktärer från paradise kiss och jag älskar hennes stil.
2. Grell: Kan vara min favorit i black butler <3
3. Fuuka: Antingen älskar eller hatar man henne, jag älskar henne, hennes personlighet, röst och utseende!
4. Rem: Hon är nog den i Re:Zero jag tycker om mest, hon är bara underbar!
5. Emilia: Älskar Emilia och hon är så fiiin! Älskar Rem mer men shippar henne med Subaru ändå (döda mig inte)
6. Alice: Tyckte verkligen inte om hennes röst i första avsnittet, men tycker om henne och har gjort sedan jag började läsa mangan.
ÄLSKAR hur hon ser ut när hon spelar med In no hurry to shout och trots att jag ibland blir irriterad på hennes röst så tycker jag om henne jättemycket!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards