SAGiE

Alla inlägg den 30 maj 2017

Av Saga - 30 maj 2017 22:26

Helluuh, fick äntligen träffa Medina igen efter 3 långa månader, vilket känns som flera år.
Har saknat henne så otroligt mycket så jag typ kastade mig på henne så fort vi träffades!
Vi åkte till McDonalds och drack frappé och satt där och pratade och skrattade!

Sen följde mamma och jag med när hon skulle köpa fiskmat så vi tittade runt lite i djuraffären och jag hittade typ världens sötaste grishundleksaker!

Sen körde vi hem henne igen! Men vi ska sova över i helgen och hon kaaaanske följer med på sweden rock fast isåfall kommer vi inte vara på festivalen utan endast typ gå på marknaden och om Yoru kommer dit ska jag se om vi kan träffa honom en liten stund!
Förra året satt ju jag, Evelina, Vicc, Yoru och Jackie och pratade osv i 3,5 timme innan Yoru och Jackie skulle gå tillbaka.
Det var även senaste gången jag träffade Yoru eftersom han inte kunde gå på fairycon i år!
Saknar honom och hans kramar ;-; Så han ska dit och vi inte hittar honom ska jag se om han kan tänka sig att möta oss någonstans så vi åtminstone får hälsa, krama och prata lite med honom iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards