SAGiE

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Saga - 15 maj 2017 21:43

Har inte lyckats få tillbaka min energi än... Hade möte i skolan idag, kommer fortsätta vara sjukskriven på halvtid! Dock är det inga bestämda dagar!
Känner att jag inte lär klara att gå till skolan imorgon om jag mår som idag...
Men ska till psykologen imorgon iallafall vilket kan behövas...

Jag kommer förmodligen ta bort några ämnen för sista månaden, och endast då det jag verkligen orkar och fokusera på det andra när jag börjar 2:an.
Så de ämnena som jag vet att jag inte kan klara (typ matte) kommer jag ta bort.
Jag kommer dock få förlänga gymnasietiden till 4 år för att bli klar med alla kurser som jag inte hunnit när jag slutar 3:an.
Är inte så jättetaggad direkt men har inte riktigt något val.
Min hälsa måste gå före detta just nu, annars kanske jag inte ens lever nästa år...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards