SAGiE

Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Saga - 10 maj 2017 21:59

Helluuh, jag ska inte till skolan imorgon men på kvällen har vi konsert så då ska jag åka dit och spela!
Vi repade igenom allt idag och nu är det bara att hoppas att vi inte tappar bort oss imorgon cx

Jag har inte riktigt gjort så mycket vettigt idag bortsett från att repa, men jag redigerade en sminkvideo lite snabbt som kommer upp inom en vecka.
Efter det så kollade jag bara videos och bilder från konserter...

Det finns så många personer jag saknar just nu, som några utav mina idoler som betyder extra mycket för mig, mina vänner jag nästan aldrig träffar...
Vill bara träffa alla jag saknar och krama dem.
Får hoppas vi träffas snart igen...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards