SAGiE

Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Saga - 9 maj 2017 23:49

Har bara vilat idag, och det kändes så skönt att kunna vara hemma utan att känna sig värdelös för man inte klarar av att gå till skolan!
Imorgon är vi egentligen lediga men måste till skolan ändå och repa inför konserten på torsdag.
Förhoppningvis går det bra och jag ser fram emot det!
När vi spelade på giraffen så hade jag en riktigt dålig dag redan innan vilket påverkade mig väldigt mycket...
Men man får hoppas det är bättre på torsdag!

Det blir iallafall sovmorgon för mig och efter jag kommit hem funderar jag på att bara gå och titta på anime resten av dagen.
Förhoppningsvis snörar det inte då, som det gjorde idag cx För hatar snö och vill bara att vädret ska bestämma sig snart, dock så hatar jag ju värmen också så helt nöjd lär jag inte bli ändå cx

Peruk: Närcon
Linser: Cirkellinser.net
Läppstift: Nyx och Viva la diva
Mössa: H&M
Klänning: Shango
Knästrumpor: Eko
Skor: Random skoaffär

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards