SAGiE

Alla inlägg den 3 maj 2017

Av Saga - 3 maj 2017 22:23

Idag var jag hos psykologen, fick fixa en tid igår eftersom jag känner att jag inte klarar mer just nu...
Det gick bra men blev typ jättekänslosam idag och kände att rösten var darrig typ hela tiden.
Läkaren fick också komma sen och tillslut blev det bestämt att jag ska börja med medicin igen och få testa en ny.
Dessutom kommer jag vara sjukskriven från skolan 2 dagar i veckan i hopp om att snart få må bättre.
Jag hoppas verkligen att det här kommer att hjälpa nu! Orkar inte må såhär länge, för går runt och känner konstant att jag inte vill leva...

Försökte filma en video idag, men gav upp för jag började gråta typ hela tiden.
Får se om jag orkar göra ett nytt försök imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards