SAGiE

Alla inlägg den 2 maj 2017

Av Saga - 2 maj 2017 13:19

Kunde inte sova när jag gick och lade mig igår så slutade med att jag satte mig och sminkade mig.
Försökte lite snabbt (typ 2 minuter per person) sminka mig som bandmedlemmarna i deadlocked.
Liam blev dock en version på när han är osminkad för började med honom men ändå cx
Ska göra om det någon gång, fast med lite mer tid!
För nu var det mest typ linser, och min ögonbrynspalett jag använde mig av.

Mår för övrigt skit idag och är hemma från skolan.
Har iallafall fått en tid till min psykolog imorgon så jag får skynda mig med mitt nationella prov för jag orkar inte vänta till fredag när hon hade en ledig tid igen.

Jag har ju varit jättedålig på att blogga senaste månaderna eftersom jag mått så dåligt, men ska kämpa för att bli bättre, och dessutom filma fler videos.
Skicka gärna lite förslag!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards