SAGiE

Alla inlägg under april 2017

Av Saga - 13 april 2017 22:48

Kändes verkligen som att jag skulle dö igår, hade haft andningsproblem hela dagen men på kvällen kunde jag inte kunde andas alls.
Fick åka tillslut åka in till sjukhuset med ambulans och tillslut lugnade andningen ner sig, även om det i början kändes omöjligt att andas utan mask.
Förmodligen var det bara ett astmaanfall men det har aldrig på den nivån förut :c
Kan andas riktigt igen nu men använder denna dagen till att vila.

För övrigt hade jag massor med otur hela dagen.
Spillde kaffe över mig på morgonen, mina garderobsdörrar gick sönder och bara föll över mig, fick vatten när vi spelade på giraffen men kunde knappt dricka det för det mesta blev utspilld av folk som råkade välta flaskan (och den hade gått sönder lite när jag öppnade) sen kom taxin trots att den skulle vara avbeställd så mamma var där i onödan. Och sen hände detta.

Av Saga - 11 april 2017 19:59

Om 10 dagar är det fairycon.
Planerar hur jag ska se ut, lite vad vi ska göra osv idag.
Kommer spendera hela nästa onsdag och torsdag med packning och planering.
Men planerar smått med de andra jag ska vara där med idag!
Är så taggad! Ska någon som läser detta dit? Isåfall, kom och kramas med mig \^-^/
Ska göra en Free Hugs skylt i hopp om att få kramar cx

Försöker välja kläder för en utav dagarna. Vet hur jag ska sminka mig men det är det enda cx
Men det lär nog gå bra i slutändan höhö cx

Mössa: eBay
Peruk: eBay
Kofta: Ullared
Tröja: Science fiction bokhandeln
Byxor: New Yorker
Trollstav: eBay
Skor: Random skoaffär

Av Saga - 8 april 2017 23:29

Helluuh, har äntligen sett Fantastic beasts and where to find them nu!
Köpte ju manuset (som jag glömt läsa) när jag var i Malmö men först nu såg jag filmen!
Tyckte verkligen om den jättemycket!
Inte på samma nivå som Harry Potter filmerna men är supertaggad på nästa film!
Den var rolig, älskade varelserna och blev så glad av att lite av musiken var samma som i Harry Potter.

Har inget att läsa just nu så blir ju perfekt att läsa manuset nu cx
Det blir ju inte så förvirrande heller med tanke på att jag sett filmen nu cx

Nu är nästa film jag ska se beauty and the beast. Får passa på innan den slutar gå på bio.
Sen vill jag ju se Your name också!
Den släpps ju nästa vecka och ska bli så kul att se den!
Blir skumt att se anime på svenska men eftersom yohio gör ena rösten så gör det mig inget cx

Av Saga - 7 april 2017 11:42

 Skriver just nu på lektionstid, mår skit och vill bara hem.

 För att inte sitta still och börja gråta väljer jag att skriva här för kan inte göra något

på lektionen ändå, och här får jag närvaro...

Det är prov och jag kan ingenting, vi har ett till prov i eftermiddag och är inte förberedd.

Vill bara hem och gråta.

Finns inget jag kan göra här.

Går till halv 4 idag.

Vill bara åka hem direkt, men får inte...

Skulle kanske fått om jag inte hade prov sista lektionen.

För jag klarar inte det här.

Idag hatar jag mig själv extra mycket, hatar min kropp, smådeltaljer av mig själv och typ allt med mig.

Mitt huvud gör ont, hjärtat slår jättefort och jag har svårt att andas.

Har panik och är stressad...

Inget fungerar för mig...

Det enda jag ser fram emot just nu är fairycon.

Där känner jag mig hemma.

Ett litet tag kvar att stå ut bara, snälla låt mig klara det här...



 

Av Saga - 5 april 2017 12:03

Helluuh! Just nu mår jag verkligen inte bra..

All ork och energi jag fick efter att ha sett kerbera börjar försvinna igen...

Jag började må sämre i måndags och idag klarade jag inte av att gå till skolan, allt kändes bara... meningslöst

Kan knappt tänka positivt...

Ska lägga denna dagen på att arbeta med sånt jag ligger efter i och lyssna på musik.

Mamma kommer i eftermiddag också för att se om hon kan få mig på bättre humör.


Typ det enda jag verkligen kan se fram emot just nu är fairycon, att få träffa mina vänner där igen

och äntligen få se deadlocked live.

Springa runt och krama folk med free hugs skyltar, och hoppas på att själv få kramar om jag har min egen free hugs skylt.

Fairycon är bland det bästa på året, träffar alltid så fina människor där.


Får jag ork och motivation ska jag försöka ta tag i annat, redigera en video och storstäda.

Just nu måste jag dock fokusera på Narnia och skolarbete.

Och att inte låta rösten i huvudet ta över...


 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards