SAGiE

Alla inlägg under mars 2017

Av Saga - 17 mars 2017 20:29

Helluuh, gick runt i affärer med mamma lite idag efter att igår mått riktigt skit och inte velat leva.
Köpte lite asiatiskt godis! Det enda jag inte hade testat av sakerna innan var Pocky i smaken cookies and cream. Den var ganska god iallafall!
Fick med mig ett iphoneskal också men har ingen bild cx

Ska se anime och skräckfilm ikväll, för det är livet cx
Får försöka ha det bra i helgen iallafall, i hopp om att jag klarar hela skolveckan nästa vecka!
Sista tiden har varit skit och jag vet inte vad jag ska göra.
Men just idag har jag varit full av energi och ganska positiv, så mitt mående är bara helt konstigt...

Av Saga - 15 mars 2017 13:59

Helluuh! Var ledig idag och har börjat dagen med att plugga och försöka få lite bilder på min Nana cosplay.
Gick inte jättebra men aja, orkar knte fokusera mer på det nu cx
Ska gå en runda med Narnia och se om jag kan få lite bilder på henne, tänkte även filmat en video men tror inte jag orkar det.
Ska försöka att göra saker som får mig att må bra idag.
För jag har verkligen inte mått så bra den senaste tiden...

Mina saker jag beställt borde komma snart. Har jag tur har något kommit så jag får det i helgen!
Behöver mina nya lösögonfransar nu och sen är ju det andra inför fairycon!

Av Saga - 14 mars 2017 18:58

Helluuh! Idag träffade jag min nya läkare och hon var jättebra!
Hon var trevlig och gav många alternativ och sånt som kanske kan hjälpa mig att må bättre.
T.ex så ville hon att jag går 3 utav 5 dagar i veckan för om jag får 2 dagar att vila kanske jag orkar gå de andra dagarna så det är bättre än när jag är hemma typ en vecka pga. mitt mående!

Fick inte byta medicin utan skulle testa att gå utan ett tag och fungerar inte det fixar hon ny åt mig!
Ska istället öka på vitaminer och järntabletter och endast ha mina ångestdämpande tabletter till när det behövs.

Kändes iallafall bättre med denna läkaren än min förra som vid ett tillfälle sa typ rakt ut att jag var dum i huvudet och att dem behövde kolla min hjärnaktivitet (vilket det inte var något fel på)
Den nya var trevlig, duktig och jag tyckte om henne!

Av Saga - 10 mars 2017 23:18

Helluuh, denna dagen har bara varit helt skum, och sen så har det hänt en hel del nu framåt kvällen men kommer inte gå in i detalj på det.
Är lite skakis i kroppen nu iallafall och därför lär detta inte bli ett långt inlägg!
I vilket fall som helst, har mått helt okej ändå nu trots skitdagen igår!
Det var så skönt sen att komma hem och träffa hundarna!

Ska plugga typ hela helgen då mina planer ändrades idag men det är verkligen nödvändigt!
Ligger ju efter en del men ska verkligen kämpa! Tänker inte ge upp nu!

Såg nya avsnittet av Fuuka idag också! Var så orolig men ja (ni som läst mangan förstår nog varför)
Tycker det kändes bättre med så dem gjort men finns samtidigt saker som gör mig orolig igen xD
Ska inte spoila så detta är nog mest förvirrande!

Av Saga - 9 mars 2017 16:00

Idag har varit en riktig skitdag... Vaknade med extrem ångest och fick verkligen kämpa för att ta mig till skolan.
När jag väl var där gick jag på 2 lektioner, sedan låste jag in mig på toaletten och grät.
Men under tiden jag satt där så skrev jag lite med Sofia, vilket kändes bra! Senare valde jag att stängs ute hela världen och bara satt i ett hörn i en timme.

När jag väl tog upp mobilen igen så hade jag massor med missade samtal och sms från Ebba och David som hade blivit oroliga när jag plötsligt försvunnit, inte svarade, inte dök upp när dem visste att jag mådde dåligt.

Jag bad om ursäkt för att ha oroat dem och strax efter det kom mormor och hämtade mig.
Vi åkte till Ikea så jag fick äta och efterråt åkte vi hem och drack te.
Sedan satte jag mig med gitarren och håller nu på med att försöka lugna mig.

Måste packa ikväll också... Så jag kan åka hem imorgon!
Så lär packa och städa typ hela kvällen.
Men innan det ska jag han lugnat mig lite mer!

Av Saga - 8 mars 2017 08:50

Helluuh, mår inte så bra idag, förmodligen för att det är onsdag...
Onsdagar är alltid skit men jag ska iallafall till psykologen i eftermiddag.
Ska gå och äta innan det!
För i vanliga fall så äter jag först när jag är hemma men nu har jag tiden och kan gå någonstans.

För tillfället sitter jag inlåst på en toalett... Det har blivit det nya stället jag är på när jag mår skit...
Vilorummen är oftast upptagna när jag behöver gå dit så har alltid gått till en toalett och satt mig i fönstret när jag behövt lugna mig.
Har jag tur är det bättre till nästa lektion...
Mailade iallafall läraren och förklarade varför jag inte kom på lektionen.

Av Saga - 7 mars 2017 16:58

Ny video ute nu!

Det är en storytime på gången jag nästan blev kidnappad för ca. 2-3 år sedan.

Fick önskningar på att göra storytimes och bestämde mig för att prata lite mer om den här händelsen.

Av Saga - 6 mars 2017 15:57

Helluuh, tog lite bilder på dagens outfit idag!
Blev min nyklippta peruk med en av klänningarna jag köpt i Malmö!
Skulle filmat en del till en outfitvideo men glömde det ;-;
Ska se om jag kan göra det innan solen går ner!
Har för tillfället inga videos till den videon MEN jag skaaa ta tag i det.
Det tar bara väldigt lång tid cx

Ska planera inför mitt födelsedagsfirande helgen efter jag fyller år idag (fyller ju år om 22 dagar) och se lite hur jag kan göra.
Har så mycket idéer!
Får verkligen hoppas allt blir av <3

Peruk: eBay
Horn: eBay
Linser: Cirkellinser.net
Läppstift: Nyx
Klänning: Killstar (köpt på shock)
Knästrumpor: Cubus
Skor: Random skoaffär

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards