SAGiE

Alla inlägg den 29 mars 2017

Av Saga - 29 mars 2017 09:47

Helluuh, fyllde 17 igår och hade en jättebra födelsedag! Tack till alla som gratulerat mig! ^^
Mamma och mina bröder, farmor farfar, morfar, manuela (hans fru) och Alicia kom till mig efter skolan för att fira lite så blev jätteglad!
Narnia var iväg för att paras igår så fick inte träffa henne MEN när mamma lämnade henne så tog hon med en liten Chihuahua som fick vara hos mig under kvällen!
Den är några år men har aldrig fått något namn. Men den lyssnade på det mesta så jag kallade henne Dobby cx
Blev jätteglad för alla presenter också! Jättesnällt av allihop <3

Bestämde mig för att ha lolitaklänning igår också! Blev min lila då den har lite födelsedagstema i det hela!

Peruk: Närcon
Linser: Cirkellinser.net
Klänning: Bodyline
Knästrumpor: Ullared

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards