SAGiE

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Saga - 26 mars 2017 19:18

Helluuh, igår var jag i Linköping för att se kerbera. Det var verkligen helt underbart.
Det var 3:e gången jag såg dem live och jag kan inte beskriva lyckan.
Åkte dit med David och trots att han inte hade hört något utav banden som spelade där så hade han jättekul och tyckte om det!

Alla banden var bra, kerbera är självklart favoriten men gillade speciellt de 2:a och 3:e bandet som spelade också!
1:a var helt okej, underhållande att se hur dem hoppade omkring!

Jag träffade även på Kenny silver, och som många vet är han väldigt speciell för mig.
Vi pratade ett tag om lite allt möjligt. Mest musik och han pratade om att han tyckte jag var duktig och borde göra mitt bästa inom musiken osv.
Han betyder otroligt mycket för mig så allt blev så känslosamt.
Har haft perioder när jag inte kan lyssna på the neverdies utan att gråta, eller ens prata om dem.
Men nu när jag fick träffa honom igen började jag nästan gråta när jag gick därifrån.
Allt han sa fick mig att bli så glad och jag ska använda energin och glädjen så mycket jag kan!

Sen kommer vi till kerbera, lika grymma som vanligt så scen om inte bättre!
Kramades med dem, pratade lite och fixade en videohälsning till min mormor som älskar Seike!
Blev så glad av att träffa dem igen! Vill bara att tiden ska spola tillbaka och att kvällen aldrig skulle ta slut.
Mådde så bra!

Sista tiden har jag ju inte mått så bra, och igår kände jag att jag hade glömt hur det kändes att vara lycklig.
Så tack till kerbera och de andra banden som spelade där, tack till Kenny som jag äntligen fick träffa igen och tack till David som följde med dit!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards