SAGiE

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Saga - 1 mars 2017 18:39

Helluuh, har varit sjuk i några dagar och har därför inte haft ork till någonting.
Är jätteförkyld, har feber som kommer fram och tillbaka och kan knappt gå för jag inte har någon kraft i kroppen.
Skulle till min psykolog imorgon men måste ställa in det då jag inte lär bli frisk...
Men jag hoppas att jag är frisk till helgen! För då ska vi träffa Pim och Sofia vilket kommer bli jättekul!

Om jag inte kan gå i skolan imorgon hoppas jag ändå på att jag kan på fredag (även om jag inte tror det)
Har varit borta alldeles för mycket så behöver vara i skolan så mycket som möjligt.
Det är prov imorgon också vilket jag lär missa...
Jag har inte sovit på 2 nätter pga. förkylningen då den hindrar mig från att somna.
Har en känsla att jag inte somnar inatt heller, så lär ändå inte vara pigg imorgon.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards