SAGiE

Alla inlägg under februari 2017

Av Saga - 6 februari 2017 08:53

Helluuh! Jag är så himla förkyld idag och det har verkligen påverkat min sömn.
Endast sovit 1,5 timme (från 00:00-01-30) och sen har förkylningen förstört resten.
Mår dessutom jätteilla och är spyfärdig. Men jag får inte vara hemma mer nu!
Egentligen skulle det kanske vara bäst men jag behöver gå till skolan!
I nödfall får jag gå hem under dagen!

Imorgon ska jag till psykologen och tror jag behöver det. Mitt mående har ju blivit helt konstigt och jag känner
att det är sämre igen!

Peruk: Tradera
Linser: Cirkellinser.net
Tröja: NewYorker
Byxor: NewYorker
Skor: Random skoaffär

Av Saga - 4 februari 2017 11:06

Helluuh! Har precis vaknat och ska snart åka till Evelina och träffa henne och Medina!
Har saknat dem så det ska bli jättekul att träffa dem igen!
Igår mådde jag väldigt dåligt men fick åka hem efter mitt möte och det kändes bättre nästan direkt!

Ikväll börjar ju Melodifestivalen! Tycker egentligen inte om det egentligen men tittar ändå alltid!
Ibland är det ju ändå band/artister som är riktigt bra!
Tänker att jag kanske ska skriva lite om mina åsikter om varje låt?
Tycker själv det kan vara kul att läsa ibland!

Av Saga - 3 februari 2017 14:15

Helluuh, har inte mått bra idag så satt inlåst på en toalett i 2 timmar och kämpade för att inte bryta ihop.
Sedan hade jag möte vilket gick bra trots att min mentor inte kunde vara med.
Förmodligen ska jag inte på min gitarrlektion idag då jag inte vill göra det komplicerat för mina föräldrar som kör mig.
Men aja, vi får se hur det blir!

Fick ett jättegulligt meddelande igår innan jag gick och lade mig så trots att jag inte mådde bra då heller så kunde jag iallafall bli glad då!
Blir så glad när folk som följer mig skriver och är så gulliga!
Ni är underbara <3

Av Saga - 2 februari 2017 16:38

Helluuh, är så otroligt trött efter den här dagen. Trodde vi skulle sluta 14:10 för det stod det i schemat men
tydligen har dem skrivit fel och vi slutar 14:30. Sedan fick jag vänta en timme på taxin och kände mig bara inte riktigt pigg.

Aja, kanske åker hem i helgen istället för Ebba mår inte så bra så det slutar nog med att vi inte sover över.
Det får bli vid ett annat tillfälle istället!

Ska städa hela kvällen och försöka bestämma lite mer till fairycon, bara 2 nästan 3 månader kvar ju cx
Är redan så otroligt taggad!

Av Saga - 1 februari 2017 18:15

Helluuh! Spenderade hela dagen med att bara ta det lugnt!
Tog lite bilder på min outfit idag och älskar min nya klänning sååå mycket!
Känner att det var ett utav mina bästa köp i Malmö!

Jag vill ta lite mer outfitbilder hit för blir själv alltid så inspirerad utav sånt!
Så ska försöka bli bättre på det! Vet att många tycker om när jag gör det också ^^

Skulle filmat till en outfitvideo idag men glömde det... Får göra den vid ett annat tillfälle!
För vill få upp det snart!
Glömde ändå mina fakepiercingar så det gör inte jättemycket cx

Peruk: eBay
Linser: Partykungen
Tiara: H&M
Läppstift: Nyx
Klänning: Shango
Kofta: Ullared
Strumpbyxor: Tradera
Skor: Random skoaffär!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards