SAGiE

Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Saga - 27 februari 2017 22:18

Sista tiden har mitt mående blivit sämre igen...
Efter jag höjde min dos medicin har jag mått så mycket sämre och ångesten självmordstankarna och allt har börjat öka igen.
Jag har börjat få hög frånvaro från skolan för att mitt mående hindrar mig från att gå dit.
Att jag är hemma massor gör ju även så jag kommer efter med allt vilket stressar mig.
Det känns som att jag bara förstör för andra genom att existera, att folk egentligen bara vill bli av med mig.
Jag känner mig ofta värdelös och mitt självhat har ökat igen.
Det finns så otroligt fina människor runt omkring mig men rösten i huvudet säger att alla egentligen hatar mig.
Även om jag vet att det inte är sant så blir allt kaos i mitt huvud.
Jag är sällan riktigt glad... och jag vet inte hur jag ska lösa mina problem, för jag vet inte ens vad mitt problem är...
Jag känner att jag behöver komma bort från allt...
Men jag vet inte vad jag ska göra...
Varje gång jag känner att jag börjar må bättre så slutar det med att allt vänder och livet känns meningslöst...
Jag som i vanliga fall är dålig på att skriva och prata med folk är ännu sämre på det just nu.
Jag vill höra av mig men rösten i huvudet säger att ingen vill ha med mig att göra.
Därför är jag sämre än vanligt på att prata med folk just nu.
Det finns så otroligt underbara människor runt omkring mig men jag är så dålig på att visa hur mycket dem betyder för mig.
Speciellt pågrund av hur jag mår...
Ibland vill jag bara ge upp...
 

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards